Physis Laboratory, μπλοκ συνταγογράφησης για ιατρούς | Caparo design crew

12.3 Διαφημιστικό Έντυπο

Physis Laboratory, μπλοκ συνταγογράφησης για ιατρούς / ΕΒΓΕ

Caparo design crew – Ελλάδα / Χαλάνδρι

Φωτογράφος: Κωνσταντίνος Γκίκας

https://www.behance.net/gallery/91869409/Physis-Laboratory-Doctors%03-prescription-blocks

BRIEF Στο πλαίσιο της προώθησης της σειράς προϊόντων της «ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ» η εταιρία PHYSIS LABORATORY που αποτελείται από φαρμακοποιούς, ανέπτυξε ένα πλάνο στρατηγικών επαφών με ένα μεγάλο δίκτυο ιατρών στην Ελλάδα. Τα συγκεκριμένα προϊόντα εκτός από OTC είναι και συνταγογραφούμενα και η εταιρία σε ένα awareness campaign με εκτενής ενημερώσεις ώστε να μπορέσουν να γνωρίσουν οι ιατροί όλα τα οφέλη και τα πλεονεκτήματα των προϊόντων έναντι των ανταγωνιστικών μεγάλων παικτών που υπάρχουν στο ράφι. Το κύριο ζητούμενο ήταν να σχεδιαστεί ένα μπλοκ συνταγογράφησης το οποίο να θέλει ο ιατρός να κρατήσει, να αντανακλά την φιλοσοφία του brand και να μπορεί να τραβάει την προσοχή μέσα στην πληθώρα εντύπων που έχει στα χέρια του ένας γιατρός. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Η απλότητα και το customization στο brand experience ήταν η στρατηγική του design για να μπορέσουμε να πετύχουμε το αποτέλεσμα που ήταν επιθυμητό. Μέσα σε ένα τόσο πολύβουο και ανταγωνιστικό περιβάλλον όπου τα έντυπα χαρακτηρίζονται από πολλή και έντονη προϊοντική φωτογραφία και λογότυπα η κατεύθυνση μας ήταν ακριβώς η αντίθετη. ΙΔΕΑ: Μια διαφορετική οπτική ματιά με κέντρο τον ίδιο τον γιατρό που απευθυνόμαστε μπορεί να εκπλήξει ευχάριστα, να προσφέρει χιούμορ, έμπνευση και κυρίως να μεταφέρει το μήνυμα ότι καταλαβαίνουμε σε ποιον μιλάμε χωρίς να προσπαθούμε να κάνουμε hard sales. DESIGN Αντί για ένα (1) εν τέλη σχεδιάσαμε τέσσερα (4) διαφορετικά μπλοκ, τόσα όσα και οι διαφορετικές ιατρικές ειδικότητες που θα προσέγγιζε ο πελάτης μας. Χρησιμοποιήσαμε μια ήπια, γήινη χρωματική παλέτα για φόντο και minimal εικονογραφήσεις με μαύρο χρώμα δημιουργώντας έντονο contrast. Η κάθε εικονογράφηση επιχειρεί να οπτικοποιήσει την κάθε ιατρική ειδικότητα άλλοτε με χιούμορ και άλλες φορές με έναν πιο σοφιστικέ τρόπο. Αποφύγαμε την χρήση της οποιαδήποτε εικόνας packshot στο εξώφυλλο για να διατηρήσουμε την απλότητα και να διαφοροποιηθούμε έντονα από τον ανταγωνισμό. Ο στόχος ήταν να μπορεί να είναι εύκολα διακριτό για τον γιατρό και να μπορεί να διατηρηθεί επάνω σε γραφείο χωρίς να έχει "την αισθητική ενοχή ενός διαφημιστικού" εντύπου. Στο εσωτερικό με ένα εύχρηστο layout μπορεί εύκολα και απλά ο ιατρός να συνταγογραφήσει τα προϊόντα που επιθυμεί.