DON BARBER & GROOM | Kommigraphics Design Studio

11.4 Εταιρική Ταυτότητα

DON BARBER & GROOM / Έπαινος

Kommigraphics Design Studio – Ελλάδα / Αθήνα

Επανασχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας του DON Barber & Groom σε μια προσπάθεια να επανατοποθέτησής του στην αγορά ως ένα ξεκάθαρα ανδρικό brand που θα δηλώνει προσιτή πολυτέλεια και να μπορεί να σταθεί και να ανταγωνιστεί αισθητικά αντίστοιχα brands του εξωτερικού. Ο στόχος είναι μια ξεκάθαρη ανανεωμένη εικόνα σε εύρος εφαρμογών όπως επαγγελματικές κάρτες, σακούλες και stickers, σε ένα σύνολο υπηρεσιών που εμπεριέχει κούρεμα, ξύρισμα, πεντικιούρ, μανικιούρ, θεραπείες προσώπου, μασάζ κλπ. Ζητούμενο επίσης ήταν να ξεφύγουμε από τις κλισέ προσεγγίσεις των tatoo & old school - αισθητικής των barber shops κρατώντας το συναίσθημα μιας παλαιότερης εποχής αλλά σε συνδυασμό με το σήμερα. Έχοντας ολοκληρώσει το σχεδιασμό του νέου λογοτύπου του DON barber & groom, το επόμενο βήμα ήταν να σχεδιάσουμε και να αναπτύξουμε μια πλήρως custom τυπογραφία της νέας ταυτότητας, σε μια ολοκληρωμένη τυπογραφική οικογένεια. Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της γραμματοσειράς με αναφορές στο ξυράφι του μπαρμπέρη, συνδυάζεται αρμονικά με το concept της ‘φαμίλιας’ και του ‘Νονού’ καθώς μέσα από το range εφαρμογών επικοινωνούμε εικόνες και γραφικά σχέδια που παραπέμπουν σε εποχές των ’50s. Η χαρακτηριστική φωτογραφική κορνίζα γίνεται κεντρικό element τόσο στις προσωπικές κάρτες για τη απόδοση της ταυτότητας των κατόχων τους, όσο στις γενικές κάρτες όπου αυτή αποδίδεται μέσω κοπτικού. Η χρήση μοναδικών κοπτικών συνεχίζεται και στην απόδοση των αυτοκόλλητων, τα οποία συνδυάζονται με vintage τυπογραφικές στοιχειοθετήσεις και δένουν αρμονικά με τις χαρτοσακούλες του brand δημιουργώντας έτσι μια πολύ ιδιαίτερη οπτική ταυτότητα. Πολλές μοναδικές λεπτομέρειες κάνουν τη διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα, όπως η ιδιαίτερη τονικότητα των φωτογραφιών, η χρήση μοναδικής χρωματικής παλέτας εποχής καθώς και τα μοναδικά custom χαρτιά, επικοινωνώντας με αυτόν τον τρόπο το μοναδικό ύφος του brand.