SNFCC δ | Παπάζογλου Δημήτρης

11.1 Λογότυπος - μεγάλοι και μεσαίοι πελάτες

SNFCC δ / Έπαινος

Παπάζογλου Δημήτρης – Ελλάδα / Θεσσαλονικη

Creative Director / Design: Δημήτρης Παπάζογλου

SNFCC Delta Περιγραφή Το εστιατόριο «δ» (δέλτα) είναι μία νέα γαστρονομική πρωτοβουλία του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος σε συνεργασία με το Δειπνοσοφιστήριο και τον διεθνώς αναγνωρισμένο σεφ Δημήτρη Σκαρμούτσο. To μενού του αντλεί την έμπνευσή του από την ελληνική Γαστρονομία και βασίζει τα πιάτα του σε προϊόντα μικρών παραγωγών από όλη την Ελλάδα.   On Brief: Το εστιατόριο δεν αποτελεί μία μεμονωμένη επιχειρηματική πρωτοβουλία αλλά συνδέεται άρρηκτα τόσο επιχειρηματικά όσο και επικοινωνιακά με τον τόπο που στεγάζεται, δηλαδή το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος στο Φαληρικό δέλτα. Συγκεκριμένα, η φωνητική απόδοση του brand που έχει υιοθετηθεί από το κοινό είναι «Το Δέλτα στο Κέντρο Πολιτισμού». Το εστιατόριο βρίσκεται στο επίπεδο 5Α του κτηρίου από όπου ο επισκέπτης παράλληλα μπορεί να παρακολουθεί (μέσω του υαλοστασίου στην ανατολική μεριά της αίθουσας) τις πρόβες των μουσικών και των χορευτών της Λυρικής Σκηνής. Design / On Strategy: Η παραπάνω διατύπωση (Το Δέλτα στο Κέντρο Πολιτισμού) συνοψίζεται σχεδιαστικά μέσα από τη συνύπαρξη του διαδεδομένου λατινικού αρτικόλεξου που συνοδεύει το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (SNFCC) και του ελληνικού και διεθνώς αναγνωρισμένου γράμματος «δ» στην πεζογράμματη του μορφή Έτσι, ο λογότυπος επικοινωνεί αρχικά σε πρώτο επίπεδο τον τόπο που βρίσκεται το εστιατόριο και την σύνδεση του με το Brand Value του Κέντρου Πολιτισμού Ίσρυμα Σταύρος Νιάρχος, που αποτελεί βασικό ζητούμενο. Επιπλέον: Το «δ» ως τυπογραφικό στοιχείο με παγκόσμια αναγνώριση (τόσο ως προς τη φωνητική του απόδοση όσο και οπτικά) αποτυπώνει αντιστοίχως με ισχυρό οπτικό και φωνητικό τρόπο, το όνομα του εστιατορίου, παραπέμποντας ταυτόχρονα στην ελληνική κουζίνα του. Σε επίπεδο πρόσληψης: Η φόρμα του «δ» δανείζεται τα οπτικά στοιχεία της φόρμας της μουσικής νότας, επιτρέποντας παράλληλα την οπτική σύνδεση του επισκέπτη με την θέα στην αίθουσα προβών της Λυρικής Σκηνής, θέα που απολαμβάνει όταν είναι στο εστιατόριο, μέσω υαλοστασίου που υπάρχει στην νότια πλευρά του εσωτερικού του χώρου. Παράλληλα, μέσα από τη συγκεκριμένη φόρμα σηματοδοτείται ένας ισχυρός συσχετισμός μεταξύ της μουσικής και της γαστρονομικής σύνθεσης, καθώς η πρώτη δημιουργεί πρωτότυπες συνθέσεις βασισμένες σε νότες, ενώ η δεύτερη πάνω σε εκλεκτές πρώτες ύλες. Σε επίπεδο εφαρμογής και χρήσης, ο σύνθετος λογότυπος (SNFCC+δ) συντελείται συνεχώς μέσα από ένα δυναμικό σύστημα ποικίλων διαφορετικών διατάξεων και συνθέσεων επιτρέποντας ευελιξία για όλες τις διαφορετικές ανάγκες εφαρμογών και επικοινωνίας (διαφορετικά menu, εφαρμογές σε business cards, sous plat, κτλ.), προσδίδοντας παράλληλα ζωντάνια και αίσθημα κίνησης στον οπτικό αποδέκτη σχετικά με την πρόσληψη του brand. Τυπογραφία: 1. Neue Haas Grotesk 2. (δ) GFS Orpheus Classic / Γιώργος Τριανταφυλλάκος, Ελληνική Εταιρεία Τυπογραφικών Στοιχείων