Core | Semiotik

11.6 Γραφικά Χώρου / Σήμανση

Core / ΕΒΓΕ

Semiotik – Ελλάδα / Θεσσαλονίκη

https://tour.domesofelounda.com/core

Το Core είναι ένας χώρος αναψυχής, απόλαυσης και δημιουργίας εντός του ξενοδοχειακού συγκροτήματος του Domes of Elounda στην Κρήτη. Με pop up καταστήματα ρουχισμού, παιχνιδιών και souvenirs, street food trucks, εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, δραστηριότητες για παιδιά και ενήλικες και θεματικά events το Core αποσκοπεί στη δημιουργία εμπειριών. Για το σχεδιασμό του λογοτύπου, αλλά και για τις ανάγκες των εφαρμογών του στο χώρο, θελήσαμε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα εννοιών που να περιγράφει συνοπτικά τη σημασία του χώρου αλλά και να εξυπηρετεί τη λειτουργικότητά του. Αποδομώντας τη λέξη Core (πυρήνας) σε ένα αρτικόλεξο περιγράψαμε σε μία φράση το χαρακτήρα του χώρου Core: Conjuction of Refined Experiences (Σύζευξη Εκπλεπτυσμένων Εμπειριών), δίνοντας έτσι περιεχόμενο και κατεύθυνση τόσο στην προσωπικότητα και τη στοχοθεσία του Core, όσο και στη δομή που ακολουθήσαμε για την οπτική ταυτότητα εντός του χώρου. Η βασική έννοια της σύζευξης αποτυπώνεται αρχικά στην επιλογή της τυπογραφίας με τα ink traps των γραμμάτων να δημιουργούν διακριτά σημεία σύζευξης ανάμεσα στα γράμματα, τις λέξεις, τους χώρους και τις εμπειρίες αλληλεπιδρώντας συνεχώς με την υπόλοιπη ταυτότητα. Για να ορίσουμε την προσωπικότητα του Core εξελίξαμε το λογότυπο σε ένα εννοιολογικό εγχειρίδιο των λειτουργιών που προσφέρει σε μία μορφή κειμενικής συνέχειας: Core=Conjuction of Refined Experiences in Art / Gastronomy / Fashion / Wellness / Play / Culture. Για τη σήμανση των καταστημάτων (ή εγκαταστάσεων) του πολυχώρου χρησιμοποιήσαμε συνδέσμους και περιγραφικά κείμενα δημιουργώντας αφενός μία εννοιολογική συνοχή στην περιήγηση του επισκέπτη, αφετέρου μία συνέπεια στην οπτική ταυτότητα του Core. Το packaging των καταστημάτων είναι κοινό και επικοινωνεί την ταυτότητα του Core ενώ οι σημάνσεις των εξωτερικών χώρων, και επειδή το περιβάλλον του Core έχει ελεύθερη ροή, τοποθετήθηκαν διακριτικά στο χώρο με στόχο τη δυνατότητα ανάγνωσης από όποια κατεύθυνση κι αν έρχεται ο επισκέπτης. Στόχος όλων των εφαρμογών της ταυτότητας του Core ήταν να υπογραμμίσουμε την ενοποίηση / σύζευξη των εγκαταστάσεων σε μία ολοκληρωμένη εμπειρία αλληλεπίδρασης που βιώνει ο επισκέπτης και που είναι πέρα από το εκάστοτε brand προϊόντων ή υπηρεσιών εντός του χώρου. Η βιωσιμότητα ήταν κυρίαρχο στοιχείο.