Plaisio | Beetroot Design Group

30.2 Ιστοσελίδες Πληροφορίας

Plaisio / Έπαινος

Beetroot Design Group – Ελλάδα / Θεσσαλονίκη

http://mangel-wurzel.gr/plWEfavisio12_896geg/

Το Πλαίσιο είναι ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα λιανικής πώλησης υπολογιστών, προϊόντων τεχνολογίας και ειδών γραφείου στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας ζητήθηκε ο σχεδιασμός της οπτικής ταυτότητας της εταιρείας. Η καμπάνια θα έπρεπε να εφοδιαστεί με κατάλληλα και ευέλικτα εργαλεία οπτικής επικοινωνίας έτοιμα να αντιμετωπίσουν το μεγάλο εύρος των αναγκών της εταιρείας. Το Plaisio, με την πενταετή ιστορία του, έχει θέσει υψηλά standard στον τομέα της τεχνολογίας, της γνώσης, της καινοτομίας και της ποιότητας. Με μια νέα οπτική ταυτότητα, το Plaisio χρησιμοποιεί μια συναρπαστική γλώσσα σχεδίασης, για να επαναπροσδιορίσει και να προβάλει τα brand values της εταιρείας. Προκειμένου να εξερευνήσει νέους οπτικούς ορίζοντες, η νέα ταυτότητα προσφέρει αξιόλογες αλλά ευπροσάρμοστες λύσεις που καλύπτουν πλήρως τις ποικίλες ανάγκες του brand. Το re-branding του Plaisio στηρίζεται σε 7 κύριους πυλώνες που εξασφαλίζουν την ομοιομορφία του brand: 1. Logotype Φρέσκο και μοντέρνο, το νέο λογότυπο ωθεί το brand να διερευνήσει περαιτέρω την ταυτότητά του. Δυναμικό και έντονο, με γεωμετρικές ενώσεις και ουμανιστικές φόρμες, το λογότυπο καθιστά το brand άμεσα αναγνωρίσιμο. Συνοδευόμενο από τον κόκκινο κύκλο, το Plaisio βρίσκεται πάντα σε "κίνηση"! 2. Dynamic grid system Ένα custom εργαλείο αναπτύσσεται για να βοηθήσει τον σχεδιαστή να δημιουργήσει ένα μοναδικό πλέγμα για οποιοδήποτε layout σχεδίασης. Το δυναμικό πλέγμα μπορεί να διαμορφωθεί με βάση οποιοδήποτε στοιχείο της σύνθεσης. Το πλέγμα είναι διαθέσιμο για Adobe Photoshop, Illustrator και InDesign. 3. Bespoke typography Ενα custom type family, γεωμετρικό και εξαιρετικά ευέλικτο, που μπορεί να καλύψει όλες τις πιθανές ανάγκες του brand. 4. Seasonal colour palette Η σειρά χρωμάτων του brand προσαρμόζεται στις εποχιακές αλλαγές. Φωτεινά και χαρούμενα για την περίοδο άνοιξη-καλοκαίρι. Πεσμένα και ηπια για την περίοδο φθινόπωρο-χειμώνα. Όλα τα χρώματα επιλέγονται προσεκτικά για να συμπληρώσουν τέλεια το χαρακτηριστικό fire red κόκκινο του Πλαισίου. 5. Audio+motion alphabet Το πρώτο αλφάβητο ήχου+κίνησης στον κόσμο. Η χρήση ήχου σε συνδυασμό με animation και σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογίες, γίνεται ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία του brand. 6. Iconography Ένα προσαρμοσμένο σύνολο εικονιδίων με σχεδιαστικές λεπτομέρειες που ακολουθούν τις βασικές φόρμες του brand. Το απλό, μοντέρνο και μοναδικό σετ εικονιδίων εκπροσωπεί κάθε προϊόν του Πλαισίου. 7. Illustration(corporate, emojis, kids). Φρεσκα, ζωντανά αλλά και ομοιογενή σε τεχνοτροπία τα illustrations του Πλαισίου αντικατοπτρίζουν τη νέα ταυτότητα του brand. Φρέσκια και μοντέρνα, η νέα γλώσσα του brand δεν φοβαται να ρισκάρει παίζοντας ανάμεσα σε αυστηρούς κανόνες και απόλυτη ελευθερία έκφρασης. Από τις πιο απαιτητικές corporate αναγκες μέχρι τα ανάλαφρα και απλά kid-friendly applications το Plaisio system ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται, ανακλώντας κάθε στιγμή την νέα ταυτότητα του brand. Με ένα λεπτομερές και με ιδιαίτερη έμφαση στο σχεδιασμό brand manual site διασφαλίζεται η σωστή χρήση των εργαλείων του brand. Με animated παραδείγματα αλλά και interactive modules αναλύει διεξοδικά όλους τους πυλώνες του νέου brand και δίνει την δυνατότητα στους σχεδιαστές να ανατρέξουν στις οδηγίες και να κατεβάσουν όλα τα χρήσιμα assets.